Hjem Om skolen Skolens folder

Skolens folder

Her kan du læse den folder som beskriver Assens 10. klassecenter

10. klassecenteret er Assens Kommunes tilbud til dig, der vælger at gå i 10. klasse.

Undervisningen foregår i 10. klassecenterets lokaler på Langbygårdsvej 8 i Glamsbjerg, som er en del af campusfællesskabet mellem Vestfyns Gymnasium, Vestfyns Handelsgymnasium og Assens Kommunes 10. klassecenter.

10.klassecenterets lokaler er topmoderne, og fællesarealerne udgør sammen med kantinen et levende sted fyldt med unge mennesker.

På 10. klassecenteret vil du opleve et dynamisk ungdoms- og uddannelsesmiljø, hvor du selv har mulighed for at sammensætte dit skoleår. 10. klasse er et fagligt og personligt udviklende skoleår, der bygger bro til din fremtid og har fokus på, at du bliver afklaret og motiveret til at starte på en ungdomsuddannelse.

Faglighed, ansvar og medbestemmelse er nøgleord i et studiemiljø, der bygger på tillid og respekt.

Assens 10.klassecenter
Langbygårdsvej 8